Obchodní podmínky.
Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi dále uvedeným poskyto-
vatelem služeb a/nebo produktů a účastníkem těchto služeb, programů, workshopů, meditací,
terapií a dalších akcí realizovaných poskytovatelem (dále jen "Obchodní podmínky").
1.OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1. Kontaktní údaje poskytovatele jsou:
Karla Bartíková dipl. um.
IČO: 74957317
sídlo/místo podnikání: Ladičkárna, V Průhonu 232, Svojetice (adresa pro doručování)
adresa elektronické pošty: karlitomiss@gmail.com
kontaktní telefon: 724 119 197
1.2. Obchodní podmínky se vztahují na poskytování služeb a/nebo prodej produktů poskyto-
vatelem, blíže vymezují práva a povinnosti účastníků smluvního vztahu a jsou jeho nedíl-
nou součástí. Jsou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele www.ladickarna.cz.
1.3. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami též
občanským zákoníkem (zákonem č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zá-
konem č. 634/1992 Sb.).
2.UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1. Poskytovatel poskytuje fyzickým osobám (dále jen "uživatel") možnost zúčastnit se jím
pořádaných programů, workshopů, meditací, terapií a dalších akcí zpravidla formou pre-
zenční účasti na těchto akcích (dále jen "služba"). Nabídka služeb je uvedena na webo-
vých stránkách poskytovatele. Obsahuje označení služby, popis jejích hlavních vlast-
ností, informace o času a místě jejího konání, údaje o ceně, případně možnosti uhrazení
ceny ve splátkách. Není-li uvedeno jinak, je cena uvedena včetně DPH. Nabídka služeb
zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webových stránkách poskytovatele.
2.2. Uživatel se registruje k nabízené službě písemnou přihláškou, v níž vyplní všechny poža-
dované údaje a zašle ji na elektronickou adresu poskytovatele. Údaje uvedené uživatelem
v přihlášce jsou považovány za pravdivé, závazné a důvěrné. V přihlášce uživatel dekla-
ruje svůj závazek účastnit se nabízené služby a stvrzuje, že se seznámil s obchodními
podmínkami.
2.3. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem vzniká potvrzením přihlášky ze strany
poskytovatele doručeným na elektronickou adresu uživatele (nikoliv odesláním přihlášky
či úhradou ceny). Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout přihlášku bez uvedení dů-
vodu. Pokud již došlo ze strany uživatele k úhradě služby, bude platba vrácena nejpozději
do 14 dní na bankovní účet, z nějž byla provedena.
2.4. Uživatel vyjadřuje svůj výslovný souhlas s použitím prostředků komunikace na dálku při
uzavírání smlouvy.2.5. Při prodeji produktů může být kupní smlouva mezi stranami uzavřena i ústní formou. Po-
pis produktu a způsob jeho použití je uveden na webových stránkách poskytovatele nebo
sdělen uživateli jiným vhodným způsobem.
3.CENA, ZPŮSOB ÚHRADY, DODACÍ PODMÍNKY
3.1. Cena služeb je uvedena na webových stránkách poskytovatele, cena produktů je stano-
vena platným ceníkem poskytovatele, který je uživateli na vyžádání k dispozici. Není-li
stanoveno jinak, je cena služby/produktu vždy uvedena včetně DPH.
3.2. Cena se hradí jednorázově nebo na splátky dle splátkového kalendáře uvedeného u kon-
krétní služby/produktu. V případě některých služeb může být požadováno uhrazení rezer-
vačního poplatku ve výši uvedené u konkrétní služby/produktu. Tento rezervační poplatek
se započítává na úhradu ceny služby/produktu.
3.3. Není-li stanoveno nebo dohodnuto jinak, je cena splatná do sedmi dnů od uzavření
smlouvy a je obvykle hrazena bezhotovostním převodem na účet poskytovatele. Za za-
placení považuje připsání příslušné částky na účet.
3.4. Poskytovatel vystaví za platbu provedenou uživatelem daňový doklad – fakturu, který
slouží jako doklad o zakoupení služby či produktu. Poskytovatel není plátcem daně z při-
dané hodnoty.
3.5. Dodáním služby se rozumí poskytnutí služby ve sjednaném čase a místě, dodáním pro-
duktu se rozumí předání produktu přímo uživateli nebo předání produktu k přepravě na
adresu uvedenou uživatelem. Poskytovatel nenese odpovědnost za nedoručení zásilky
přepravcem. Při prodeji produktu přechází vlastnické právo na uživatele zaplacením
kupní ceny.
3.6. Poskytovatel je oprávněn v odůvodněných případech změnit termín poskytování služby.
O takové změně je povinen uživatele informovat v přiměřeném předstihu před původně
stanoveným termínem poskytnutí služby.
4.ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
4.1. Odstoupení od smlouvy ze strany uživatele
4.1.1. Je-li uživatel spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby
nebo prodeje produktu ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy, a to bez udání dů-
vodu a jakékoliv sankce ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, pokud již
služba nebyla poskytnuta nebo nebylo započato s jejím poskytováním s předchozím
výslovným souhlasem uživatele. Odstoupení je možno provést oznámením o od-
stoupení od smlouvy na e-mailovou kontaktní adresu poskytovatele dle čl. I.1. ob-
chodních podmínek.
4.1.2. Není-li uživatel spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy z důvodů stanove-
ných zákonem.
4.1.3. V případě odstoupení od smlouvy bude cena služby či produktu vrácena na účet uži-
vatele, a to nejpozději do čtrnácti dnů od řádného odstoupení od smlouvy, pokud již
služba nebo její část nebyla poskytnuta.4.2. Odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele
4.2.1. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu zjistí-li, že
uživatel porušil smlouvu podstatným způsobem. Za podstatné porušení se pova-
žuje, mimo jiné, prodlení kupujícího s úhradou ceny služby/produktu, části ceny
služby nebo rezervačního poplatku delší než deset dnů po době splatnosti.
4.3. Práva a povinnosti z vadného plnění
4.3.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti poskytovatele za vady, tj.
práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména
ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského záko-
níku).
4.3.2. Poskytovatel odpovídá uživateli, že poskytnutá služba/produkt nemají vady a že od-
povídají svým charakterem, obsahem a vlastnostmi nabídce učiněné poskytovate-
lem.
4.3.3. Uživatel má právo uplatnit reklamaci služby realizované poskytovatelem v případě,
že služba nesplňuje podmínky podle čl. 4.3.2. Obchodních podmínek. Reklamaci
služby je uživatel povinen uplatnit písemně bez zbytečného odkladu poté, co vadu
zjistil, nejpozději však do 2 měsíců od jejího poskytnutí. V reklamaci je uživatel povi-
nen uvést své jméno, příjmení, kontaktní údaje a popis, v čem spatřuje vadu služby,
a je povinen doručit ji na adresu elektronické pošty poskytovatele dle čl 1.1. Ob-
chodních podmínek. Nebude-li mít písemnost uživatele uvedené náležitosti, ne-
bude považována za reklamaci.
4.3.4. Uživatel má právo uplatnit reklamaci produktu v případě, že produkt nesplňuje pod-
mínky podle čl. 4.3.2. Obchodních podmínek. Reklamaci produktu může uživatel
uplatnit u poskytovatele způsobem uvedeným v čl. 4.3.3. Obchodních podmínek
bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do 2 let od dodání zboží.
Uživatel může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny
a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného
odkladu), dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě
odstoupení od smlouvy může uživatel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
4.3.5. Poskytovatel prověří opodstatněnost reklamace služby/produktu a v případě její
oprávněnosti navrhne uživateli vhodné řešení.
4.3.6. Poskytovatel není povinen reklamačnímu nároku uživatele vyhovět, pokud prokáže,
že uživatel před převzetím o vadě služby/produktu věděl nebo ji sám způsobil. V pří-
padě reklamace produktů poskytovatel neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běž-
ného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
4.3.7. Reklamace bude poskytovatelem vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději
do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, nebude-li dohodnuto jinak. O způsobu vy-
řízení reklamace bude uživatel informován emailem na jím sdělenou kontaktní ad-
resu.5.ZRUŠENÍ ÚČASTI, STORNO PODMÍNKY
5.1. Zruší-li uživatel jednostranně svoji účast na poskytování služby v trvání 2 a více víkendů
před jejím zahájením, platí dále uvedené storno podmínky, není-li stanoveno jinak:
5.1.1. Při zrušení účasti v období více než 90 dní před stanoveným termínem poskytnutí
služby, je uživatel povinen uhradit poskytovateli rezervační poplatek stanovený pro
konkrétní službu. Byl-li rezervační poplatek uhrazen, uživateli se nevrací.
5.1.2. Při zrušení účasti v období 90–30 dní před stanoveným termínem poskytnutí služby
je uživatel povinen uhradit poskytovateli 50 % ceny služby (jedná-li se o vícedenní
službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).
5.1.3. Při zrušení účasti v období méně než 30 dní před stanoveným termínem poskytnutí
služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli 100 % ceny služby (jedná-li se o ví-
cedenní službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).
5.2. Zruší-li uživatel jednostranně svoji účast na poskytování služby v trvání kratším než 2 ví-
kendy před jejím zahájením, platí dále uvedené storno podmínky, není-li stanoveno jinak:
5.2.1. Při zrušení účasti v období více než 30 dní před stanoveným termínem poskytnutí
služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli poplatek ve výši 1 000,- Kč.
5.2.2. Při zrušení účasti v období méně než 30 dní před stanoveným termínem poskytnutí
služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli 50 % ceny služby (jedná-li se o více-
denní službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).
5.2.3. Při zrušení účasti v období méně než 24 hodin před stanoveným termínem poskyt-
nutí služby je uživatel povinen uhradit poskytovateli 100 % ceny služby (jedná-li se o
vícedenní službu, vychází se z ceny celé vícedenní služby).
5.3. Nedostaví-li se uživatel ve sjednaném termínu poskytování služby bez náležité omluvy, je
povinen uhradit poskytovateli 100 % ceny služby (jedná-li se o vícedenní službu, vychází
se z ceny celé vícedenní služby).
5.4. Uživatel bere na vědomí, že poskytovatel je oprávněn na základě vlastního uvážení kdy-
koliv ukončit jeho účast na poskytování služby. V takovém případě bude uživateli vrácena
dosud nevyčerpaná část ceny služby, popřípadě rezervačního poplatku.
5.5. Ukončí-li uživatel jednostranně svoji účast na poskytování služby v průběhu jejího posky-
tování, cena za službu (i za její nevyčerpanou část), ani rezervační poplatek, se nevrací.
6.VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
6.1. Služby a produkty poskytovatele slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti frek-
venční rezonance a hloubkové buněčné muzikoterapie a nenahrazují lékařskou ani psy-
choterapeutickou péči.
6.2. Účast na poskytování služby je zcela dobrovolná a uživatel nese po celou dobu jejího po-
skytování plnou zodpovědnost za svůj fyzický a psychický stav. Uživatel bere na vědomí,
že pokyny a doporučení v průběhu poskytování služby jsou pouze návrhy, kterými se uži-
vatel řídí dle vlastního uvážení a na vlastní odpovědnost.6.3. Uživatel se zavazuje informovat poskytovatele o jakýchkoliv závažných fyzických či psy-
chických obtížích či léčbě, kterou podstupuje a v případě pochybností je povinen vhod-
nost své účasti konzultovat se svým ošetřujícím lékařem.
7.ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7.1. Uživatel bere na vědomí, že v rámci poskytování služeb/produktů dochází ke zpracování
jeho osobních údajů poskytovatelem jakožto správcem osobních údajů. Poskytovatel
svou informační povinnost vůči uživateli ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a
Rady (EU) 2016/679 související se zpracováním osobních údajů uživatele plní prostřed-
nictvím samostatného dokumentu Zpracování a ochrana osobních údajů, který je k dis-
pozici na webových stránkách poskytovatele.
7.2. Poskytovatel plně respektuje důvěrnost osobních údajů poskytnutých uživatelem.
Osobní údaje jsou použity k realizaci smluvního vztahu, včetně nezbytných účetních ope-
rací, vystavení daňových dokladů, pro komunikaci s uživatelem apod. Tato data jsou uklá-
dána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím oso-
bám.
7.3. Uživatel souhlasí s tím, že poskytovatel může v průběhu poskytování služby pořizovat zvu-
kové či obrazové záznamy, které slouží poskytovateli k vyhodnocení kvality poskytované
služby a/nebo pro marketingové účely poskytovatele, přičemž bere na vědomí, že v rámci
tohoto záznamu může být zachycena jeho podobizna nebo zvukový či obrazový záznam.
Uživatel poskytuje tento souhlas na dobu 5 let a má právo jej kdykoliv odvolat.
8.ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
8.1. Postupy a písemné materiály používané v rámci poskytování služeb, které jsou výsledkem
tvůrčí duševní činnosti poskytovatele, jsou předmětem duševního vlastnictví a jsou v pl-
ném rozsahu chráněny autorským právem. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím
osobám bez souhlasu poskytovatele je zakázáno.
8.2. Uživatel není oprávněn pořizovat jakékoliv záznamy, ať obrazové či zvukové, nebo bez vě-
domí a souhlasu poskytovatele jakýmkoliv způsobem šířit jeho autorské dílo. Uživatel od-
povídá poskytovateli za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způ-
sobí.
8.3. Porušení tohoto ustanovení se považuje za podstatné porušení smlouvy a poskytovatel
je v případě jeho zjištění oprávněn odmítnout další poskytování služeb a ukončit smluvní
vztah s uživatelem.
9.ROZHODNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ
9.1. Právní vztahy mezi poskytovatelem a uživatelem se řídí českým právem, a to i v případě,
že právní vztah založený smlouvou obsahuje zahraniční prvek.
9.2. Pokud mezi poskytovatelem a uživatelem dojde ke sporu, vyplývajícího z jejich smluvního
vztahu nebo v přímé souvislosti s ním, strany se zavazují řešit jej primárně smírnou ces-
tou. V případě, že nalezení smírného řešení mezi stranami nebude dosaženo, máspotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení je podle
zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Česká obchodní inspekce. Veškeré po-
drobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce
www.coi.cz.
10.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele a jsou ne-
dílnou součástí smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a uživatelem. Ustanovení ob-
chodních podmínek se použijí, nestanoví-li uzavřená smlouva něco jiného.
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Nová verze obchod-
ních podmínek je vždy zveřejněna na webových stránkách poskytovatele a označena
datem účinnosti.
10.3. V případě změny obchodních podmínek jsou závazné obchodní podmínky účinné
v době uzavření smlouvy.
10.4. Toto znění obchodních podmínek je platné a účinné od 1. 3. 2025